Müügitingimused

BLOGI

bsh.ee on BSH OÜ poolt hallatav meediaväljaanne (edaspidi „Väljanne“), mille sisu on autoriõigusega kaitstud. Väljaande ja sellel avalikustatud sisuga (eeskätt erinevad uudised, artiklid, fotod, videod jms) seotud õigused kuuluvad Väljaandele või on Väljaandel luba teoste kasutamiseks.

Autorid väljendavad artiklites omi seisukohti. Väljaanne ei vastuta Väljaandes avaldatud faktiväidete õigsuse või (väärtus)hinnangute põhjendatuse eest. Eelneva tõttu ei vastuta Väljaanne mistahes kahju eest, mis on tekkinud Väljaandes avalikustatud teoste sisust lähtuvalt teatava teo tegemisest või tegemata jätmisest.

1. Üldtingimuste kehtivus ja muutmise kord


1.1 Üldtingimused kehtivad kõikidele kasutajatele.
1.2 Väljaandel on õigus üldtingimusi ühepoolselt muuta järgmistel tingimustel:
1.2.1 muudatus on tingitud valdkonna sisulisest või tehnilisest arengust;
1.2.2 muudatus on tingitud seaduse või muu õigusliku olukorra muutusest.
1.3 Üldtingimuste muudatusest teavitab Väljaandja tellijat ette vähemalt üks (1) kuu enne muudatuste jõustumist.
1.4 Väljaandja teavitab tellijat üldtingimuste muudatusest kodulehel, e-posti teel või muul viisil.
1.5 Kui tellija ei ole nõus üldtingimuste muutmisega, on tal võimalus ühe (1) kuu jooksul alates muudatuse avaldamisest lepinguline suhe Väljaandjaga üles öelda. Kui tellija ei avalda ühe (1) kuu jooksul tahet leping lõpetada, loetakse ta muudetud üldtingimustega nõustunuks.

2. Tellija õigused


2.1 Tellijal on õigus lugeda tema poolt tellitud perioodil Väljaannet.
2.2 Tellijal on õigus tellida väljaanne väljaandja määratud hinnaga ja vastavalt üldtingimustele.
2.3 Tellijal on õigus esitada väljaannet puudutavad pretensioonid aadressil info@bsh.ee kahe kuu jooksul arvates pretensiooni alusest teada saamisest.
2.4 Tellimustega seotud pretensioone menetletakse tagasiulatuvalt kuni kaks (2) kuud alates klienditeenindusse pöördumisest.
2.5 Kui väljaandja ei lahenda tellija pretensioone mõistliku aja jooksul, võib tellija pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelvalve Ameti poole.
2.6 Tellijal on õigus tellimus ennetähtaegselt lõpetada. Tellimuse ennetähtaegsel lõpetamisel on Tellijal õigus sisu ligipääsule kuni ettemakstud perioodi lõpuni. Ennetähtaegsel lõpetamisel raha ei tagastata juba makstud perioodi eest.
2.7 Tellimuse ennetähtaegseks lõpetamiseks tuleb esitada kirjalikult vabas vormis avaldus e-postile info@bsh.ee, kus näidatakse ära tellija ja tellimuse andmed.
2.8 Pangakaardi ja mobiiliga püsimakse tellimuse korral ettemakstud raha ei tagastata.

3. Tellija kohustused

3.1 Tellimuse vormistamisel on tellija kohustatud esitama tellimuse teostamiseks vajalikud andmed.
3.2 Juhul, kui tellija esitatud andmed on valed ja/või mittetäielikud, ei vastuta väljaandja tellimuse mittenõuetekohase täitmise eest.
3.3 Tellija tasub tellimuse eest õigeaegselt ja täielikult vastavalt tellija valitud makseviisile. Vastasel juhul ei saa väljaandja garanteerida tellimuse nõuetekohast täitmist.
3.4 Tellimuse vormistamisega kinnitab tellija, et on üldtingimustega nõus ning kohustub neid täitma. Kinnituse kehtivus ei sõltu tellimuse vormistamise kanalist.
3.5 Digitoote tellimuse vormistamisega annab tellija ühtlasi nõusoleku digitaalse sisu edastamiseks ning kinnitab asjaolu, et kaotab seeläbi oma 14-päevase taganemisõiguse.
3.6 Kasutajal on õigus kasutada digitoodete tarbimisel üksnes isiklikku kasutajanime (e-mail). Ligipääsuõiguse võimaldamine teisele isikule on keelatud. Kui väljaandja tuvastab digitoote tarbimise nõuete rikkumise, on tal õigus tellimus peatada või lõpetada ning nõuda tekitatud ärilise kahju hüvitamist.

4. Püsimakse pangakaardi või mobiiliga

4.1 Püsimakse puhul pikeneb tellimus automaatselt, kuni tellija ei ole seda tingimust muutnud ehk tellimuse automaatset pikenemist tühistanud.
4.2 Uus tellimus luuakse eelmise tellimuse lõpu kuupäeval.
4.3 Pangakaardiga tasudes debiteeritakse kuumakse tellija pangaarvelt.
4.4 Mobiilimaksega tasudes lisandub kuumakse järgmise kuu mobiiliarvele.
4.5 Püsimaksega tellimuse puhul võetakse uue tellimuse tingimused eelmiselt tellimuselt (saaja, maksja, toode, hind, periood, makseviis), välja arvatud juhul, kui tegemist on kampaaniapakkumisega, mille hind ja kehtivus on eraldi määratud.
4.6 Püsimaksega tellimuse automaatse pikenemise tühistamise korral kestab tellimus kuni ettemakse lõpuni.
4.7 Püsimaksega tellimusest loobumisel ettemakstud raha ei tagastata.
4.8 Püsimaksega tellimuse automaatset pikenemist võib tellija igal ajal ise tühistada:
4.8.1 logides sisse tellimiskeskkonda my.zlickpaywall.com
4.8.2 kirjutades e-posti aadressil info@bsh.ee
4.9 Soodushinnaga kampaaniapakkumisi saab ühe kampaania raames vormistada ühe korra.

5. Autoriõigused

5.1 Väljaannetes avaldatud materjalid (artiklid, fotod, blogi- ja foorumite sissekanded, videod, kommentaarid, kujundused jms) on autoriõiguse seaduse tähenduses autorikaitse objekt, mille kopeerimine ja levitamine ilma Väljaande kirjaliku nõusolekuta on keelatud.
5.2 Väljaande kirjaliku või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis antud nõusolekuta ei ole lubatud materjale tervikuna ega õigusaktidega lubatud mahtu ületavas osas kopeerida, avaldada ega muul viisil kolmandatele isikutele kättesaadavaks teha ühelgi füüsilisel ega elektroonsel andmekandjal, sealhulgas sotsiaalmeedias. Nimetatud reegel kehtib ka Väljaande sotsiaalmeedia kontodel ja YouTube’is olevate tekstide, fotode ja videode kohta. Sealhulgas on keelatud automaatne või mitteautomaatne materjali allalaadimine või muul viisil salvestamine või töötlemine, samuti materjali edasisaatmine mis tahes kolmandale isikule, sealhulgas edastamine allalaadimiseks.

6. Materjalide refereerimine

6.1 Väljaandes avalikustatud tekstilist sisu tohib ilma Väljaande eelneva nõusolekuta refereerida või tsiteerida 6 (kuue) lause ulatuses, samuti peab refereering või tsitaat sisaldama viidet Väljaandele ja viide peab veebikeskkonnas tsiteerimisel sisaldama loo alguses hüperlinki Väljaande veebilehele.
6.2 Väljaandes avalikustatud sisu ja teoste muul viisil kasutamise soovi korral kirjutage palun aadressil info@bsh.ee. Samuti juhul, kui Teie hinnangul on Väljaandes avalikustatud teostega seoses rikutud Teie õigusi.

VEEBIPOOD

Veebipoe BSH.ee (edaspidi Veebipood) omanik on BSH OÜ (registrikood 14346357), asukohaga Harju maakond, Tallinn, Mustamäe linnaosa, Keskuse tn 14a-50, 12911.

  • Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

  • Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

  • Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele, Pocopay
  • Visa/Mastercard kaardimaksed
  • Kniks kinkekaart
  • Visa/Mastercard kaardimaksed
  • Soome pangalingid: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki
  • Läti pangamaksed: Swedbank, SEB, Citadele, Citadele ja Luminor
  • Läti maksa hiljem lahendused: Bigbank
  • Leedu pangamaksed: Swedbank, SEB, Citadele, Šiauliu ja Luminor
  • Leedu maksa hiljem lahendused: Mokilizingas, Moki3

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseid vahendab Montonio Finance OÜ. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Montonio Finance OÜ turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance OÜ-le.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

  • Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse Eesti Vabariigi piires.

Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud:

Itella, Omniva ja DPD pakiautomaadid

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 4 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 30 kalendripäeva jooksul.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

  • Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb saata taganemise soov koos tellimuse numbriga e-posti aadressile info@bsh.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. BSH OÜ vastab hiljemalt 2 tööpäeva jooksul kirjale ja edastab täpsemad tagastamise juhised.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (vale toode).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Tarnekulu ei tagastata juhul, kui tellimus tagastatakse osaliselt. Tagastuse saatekulu ei kuulu hüvitamisele.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

  • Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest 6 kuu jooksul alates asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@bsh.ee.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

  • Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

  • Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@bsh.ee või võtta ühendust kontaktivormi kaudu.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

BSH

Shopping Cart
error: Sisu on kaitstud!
Scroll to Top